W jaki sposób dotrzeć do klientów szybko i skutecznie?
Wielu przedsiębiorców zastanawia się skąd czerpać nowy, większy ruch na swoją stronę internetową. Najlepiej aby nowi odwiedzający byli zainteresowani ofertą i chętnie oglądali kolejne zakładki strony. Jednak w jaki sposób przebić się ze swoją ofertą? Jak wyprzedzić konkurencję?
Odpowiedzią jest system reklamy kontekstowej Google AdWords, działający w obrębie wyszukiwarki Google i jej partnerów.
Wyszukiwanie
Większość z nas chcąc wyszukać produkt, usługę bądź opinie o nich korzysta z wyszukiwarki. Pozycjonowanie strony internetowej jest potrzebne jednak najszybszą, najlepiej mierzalną i najskuteczniejszą formą promocji w wyszukiwarce jest reklama kontekstowa Google AdWords.
Google AdWords – zaproś zainteresowanych klientów
Google AdWords to narzędzie, dzięki któremu Państwa oferta trafi do zainteresowanych Internautów szybko i skutecznie. Odpowiednio skonfigurowana, optymalizowana oraz poprowadzona kampania reklamowa pozwoli na "wyłapanie" z sieci osób, które szukają informacji dotyczących Państwa produktów i usług.
Mają Państwo gwarancję dotarcia do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców ponieważ reklama wyświetli się w momencie wpisania konkretnej frazy w wyszukiwarkę Google.
Budżet reklamowy dobieramy indywidualnie po zapoznaniu się z Państwa potrzebami i celami stawianymi przed kampanią.
Pokaż się swoim klientom
Odpowiednio skonstruowana reklama ściągnie na Twoją stronę wielu zainteresowanych odbiorców. Dzięki Google AdWords trafisz do osób, dla których Twoja oferta jest tym czego właśnie szukają. Nie pozwól im na to aby trafili do Twojej konkurencji.
Klienci na zamówienie
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej reklamie kontekstowej dotrzemy do osób zainteresowanych Twoimi usługami. Profesjonalne i przyciągające teksty nie pozwolą im przejść obojętnie.
Przewaga konkurencyjna
Stwórz ją już dziś! Każdy kolejny dzień zastanawiania to realna strata dla Twojego biznesu. Przejmij klientów którzy szukają Twoich produktów w Internecie.
Kolejność działań:
- Zebranie informacji na temat produktu i/lub usługi Klienta oraz określenie celów kampanii
- Dobór słów kluczowych
- Określenie poziomu budżetu i czasu trwania kampanii
- Uruchomienie konta Google AdWords
- Kreacja treści reklamowych
- Konfiguracja szczegółowa
- Stały monitoring kampanii reklamowej