Wielu przedsiębiorców internetowych marzy o świetnej sprzedaży swojego sklepu. Oferują przedmioty wysokiej jakości, profesjonalną obsługę klienta oraz korzystają z przeróżnych form promocji po to aby stale rozwijać sprzedaż i swoje zyski. ...
Kontynuuj czytanie »Już za ponad miesiąc (31 sierpnia 2013 roku) swoją działalność zakończy serwis blip.pl. Polski twór, klon twittera z którego regularnie korzystała garstka internetowych zapaleńców odchodzi w zapomnienie. W gruncie rzeczy nigdy w trakcie swojej dzia ...
Kontynuuj czytanie »Media społecznościowe to doskonałe narzędzie do promocji biznesu w Internecie poprzez bezpośredni kontakt z odbiorcami naszych produktów i usług. Właściwe wykorzystanie Facebooka, bo o nim mowa, może przynieść wiele korzyści. Niewłaściwe, odstraszyć potenc ...
Kontynuuj czytanie »Rozwój technologii oraz świadomości konsumentów spowodował, że niemal każdy biznes musi zaistnieć w Internecie. Właściciele firm wybierają różne drogi dotarcia do potencjalnego klienta - poprzez stronę www, profil na portalu społecznościowym, o ...
Kontynuuj czytanie »Logo jest jednym z najważniejszych elementów graficznych każdej firmy. Projektowanie wizerunku rozpoczyna się najczęściej od niego. Bez logo bardzo ciężko zaplanować wygląd pozostałych materiałów promocyjno-reklamowych. Jednym słowem ten niepozorny zna ...
Kontynuuj czytanie »