24
Mar
2013
Projekt oraz realizacja strony internetowej firmy ATOM
Klient:
ATOM – korepetycje i kursy z chemii
Przeznaczenie:
Strona internetowa firmy ATOM ma być wizytówką, ofertą oraz przydatnym narzędziem dla firmy oraz kursantów.
Założenia:
Projekt graficzny strony internetowej oparty został o jasne, czyste kolory przywołujące na myśl warunki laboratoryjne. Zarówno grafika strony jaka i jej zawartość jednoznacznie kojarzą się z ofertą firmy ATOM – korepetycje i kursy z chemii. Poza przejrzystą prezentacją kompletnej oferty, strona miała zawierać użyteczny terminarz, dzięki któremu uczniowie oraz kursanci mogą sprawdzać dostępne terminy oraz rezerwować czas na kolejne zajęcia. Sam terminarz zdecydowanie usprawnia komunikację na linii nauczyciel-uczeń umożliwiając zaplanowanie zajęć podczas jednego kontaktu mailowego lub telefonicznego. Sam terminarz to nic innego jak widok bieżącego tygodnia z podziałem na dni oraz dostępne godziny. Uczniowie mogą wybierać godziny zarówno w dni robocze jak i soboty oraz niedziele. Dni niepracujące (święta oraz inne dni wolne od pracy) zaznaczone są kolorem szarym oraz, automatycznie, bez podziału na godziny.
Poza głównym menu w którym zawarto główne informacje na temat usług oraz firmy, na stronie znalazło się menu boczne w którym oferta została pogrupowana na bardziej szczegółowe zagadnienia. W celu przyspieszenia oraz ułatwienia kontaktu, każda podstrona posiada przyczepiony pasek z danymi: adresem, telefonem oraz mailem.
Wykonanie:
Spotkanie z klientem, opracowanie briefu, przygotowanie wstępnej koncepcji graficznej, przygotowanie tekstów, korekta. Ponadto przygotowanie od postaw kalendarza zajęć oraz przetestowanie jego funkcjonalności.
Realizacja:
Realizacja tego zlecenia przebiegła sprawnie ze względu na otwartą postawę klienta. Dzięki jasnym i określonym chęciom mogliśmy przygotować projekt graficzny, który od razu przypadł do gustu zleceniodawcy. Założeniem było przede wszystkim zamieszczenie przejrzystego terminarza zajęć, stworzenie przejrzystej i „czystej” grafiki oraz kompleksowe przedstawienie zakresu świadczonych usług. Całość ma ułatwiać bieżącą działalność firmy oraz kontakt na linii nauczyciel-uczeń. Dodatkowo, po analizie konkurencji oraz popularności wybranych fraz, przygotowaliśmy kod strony przyjazny wyszukiwarkom, dzięki czemu strona bardzo szybko została „przeczytana” przez robota Google i od niemal pierwszych dni od publikacji pozycjonuje się na dobrane i zaakceptowane przez zleceniodawcę słowa kluczowe.
Komentuj:
Twój komentarz został dodany!