Klient: Fired Up Group
Przeznaczenie: Folder reklamowy był elementem całości działań promocyjnych firmy Fired Up na targach w Chinach (Hosfair Guangzhou International Hospitality Equipment & Supplies Fair 2010).
Założenia: Estetyczny, przejrzysty, elegancki i praktyczny przewodnik promocyjny po najnowszych produktach marki Corby. Elementy folderu przedstawione w formie tabliczek ze szczegółowym opisem i zdjęciami konkretnych produktów, całość zamknięta w praktycznej teczce.
Wykonanie: Kompletowanie materiałów wraz ze zdjęciami produktów, selekcja i wybór niezbędnych elementów, przedstawienie kilku koncepcji, akceptacja, druk, naniesienie gotowych wydruków na tabliczki, ostatnie poprawki, oddanie gotowego folderu.
Realizacja: Projekt folderu z założenia miał być lekkim i przejrzystym materiałem promocyjnym, który w łatwy sposób można dystrybuować podczas targów. Efekt końcowy zaspokoił wymagania odbiorcy ponieważ przedstawiał w sposób kompletny ofertę produktową marki oraz charakteryzował się oryginalną formą.
Kolejne tabliczki wchodzące w skład folderu przedstawiały konkretne produkty marki Corby (wyposażenie hoteli) oraz szczegółowe dane dotyczące oglądanego przedmiotu. Teczka w której spoczywały tabliczki była wykończona charakterystycznymi elementami: logo marki oraz motyw idącego eleganckiego angielskiego dżentelmena.
Folder produktowy marki Corby był dystrybuowany podczas targów Hosfair Guangzhou International Hospitality Equipment & Supplies w 2010 roku.