Szybki kontakt:
napisz do nas
lub zadzwoń 606 131 724
Napisz do nas
Masz pytanie? Napisz, czekamy na wiadomość od Ciebie!
imię, nazwisko *
adres e-mail *
telefon
treść wiadomości *
* - pola obowiązkowe


Blog

Ciąg dalszy Google AdWords

Na łamach naszego bloga mogliście już poczytać o Google AdWords. Działania za pośrednictwem tego systemu są jedną z usług jaką Wam oferujemy. Dziś postaramy się delikatnie zagłębić w temat reklam w Google AdWords – dokładniej ujmując w dylemat wielu klientów: „czy warto samemu prowadzić działania reklamowe?”.
Google AdWords z założenia miało być narzędziem dostępnym dla wszystkich. Nie tylko ze względu na swój darmowy charakter (jeśli chodzi o sam system - działania reklamowe są płatne) ale również przyjazny i prosty interfejs.

Działania reklamowe za pośrednictwem systemu dostarczonego przez Google w istocie są dość proste i klarowne. Wpłacamy pieniądze, tworzymy kampanię, grupę reklam, wymyślamy chwytliwą treść, dodajemy słowa kluczowe i już prawie jesteśmy gotowi do działania. Zmieniamy status reklamy z „wstrzymana” na „aktywna” i czekamy na weryfikację Google. Po jakimś czasie potrzebnym na weryfikację nasza reklama wyświetla się internautom (chyba, że Google uzna, że któryś z elementów jest niezgodny z regulaminem – otrzymamy powiadomienie na, podany przy rejestracji, adres e-mail).

Jednak czy to wystarczy do prowadzenia skutecznych działań? Nie do końca. Przy odpowiedniej ilości szczęścia nasze reklamy powinny przynieść nam pewną ilość wejść, może nawet konkretnych, pożądanych akcji (zapytanie, zakup, itp.). Jednak aby odpowiednio interpretować zachodzące na naszym koncie zmiany potrzebna jest wiedza i doświadczenie. Bez tego możemy nie doczekać się ani jednego kliknięcia w nasze reklamy ze względu na m.in. za niskie stawki, za niski wynik jakości, za niskie pozycje czy niedopasowane treści na stronie docelowej. Z drugiej strony nasz budżet może zostać bardzo szybko wykorzystany przez dużą ilość kliknięć które nie przyniosą żadnych pożądanych akcji a współczynnik odrzuceń osiągnie maksimum.

W jaki sposób uniknąć powyższych problemów? Najkrótszą drogą jest przekazanie odpowiedzialności specjalistom. Dzięki temu możemy mieć pewność, że działania zostaną odpowiednio poprowadzone a pożądane efekty przyjdą znacznie szybciej i przede wszystkim przy niższym nakładzie finansowym.  Dłuższą i droższą, jest pogłębianie własnej wiedzy oraz testowanie jej podczas działań praktycznych. Na pewno potrzeba wiele wytrwałości oraz czasu aby wyspecjalizować się w prowadzeniu kampanii Google AdWords, dlatego też jeśli nie prowadzimy agencji reklamowej bądź innego interesu bezpośrednio z tym związanego polecamy zwrócić się do fachowców.

źródło zdjęcia: pinsoftstudios.com
Komentuj:
nick: *
e-mail:
komentarz: *
* - pola obowiązkowe

Newsletter

Dołącz do odbiorców naszego biuletynu i nie przegap kolejnych wpisów!

do góry
Na skróty:
  • strony internetowe
  • pozycjonowanie stron www
  • copywriting
  • reklama w Google
  • grafika użytkowa
  • case study
Najnowsze projekty:
Projekt i wykonanie strony internetowej dla firmy EMKA z Mielca
Świeży i nowoczesny logotyp dla mieleckiej firmy EMKA. Mieszanka jasnych kolorów w połączeniu z literami M i K.
Realizacja projektów graficznych oraz druku wizytówek i ulotek dla mieleckiej firmy EMKA
Projekt i wykonanie strony internetowej dla Rzeszowskiej firmy ATOM - korepetycje i kursy z chemii
Projekt graficzny, wykonanie strony internetowej oraz tekstów dla rzeszowskiej firmy PRO-ART.
Projekt graficzny oraz przygotowanie do druku serii plakatów Feel good drinks
Projekt graficzny i realizacja folderu promocyjnego marki Corby.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej grafika komputerowego z Rzeszowa.
Projekt graficzny sklepu internetowego TradeSport oferującego markowe obuwie sportowe.
Projekt graficzny strony internetowej restauracji Zajazd Dworek z Mircza.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej Biura Projektowego Jan Dworzycki z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim.
Szybki kontakt:
606 131 724
Znajdź nas: