Wszelkiej maści specjaliści ds. marketingu, reklamy, promocji oraz graficy, projektanci itd. głowią się w jaki sposób przyciągnąć uwagę klientów. Spędzają mnóstwo czasu nad projektami graficznymi aby upchnąć niezliczoną ilość tekstów ...
Kontynuuj czytanie »Z tytułowym pytaniem wykonawcy stron internetowych, spotykają się bardzo często. Z własnego doświadczenia i doświadczenia kolegów po fachu wiemy, że jest to niemal standard – zwłaszcza podczas rozmowy przez telefon. Osoby prywatne, czy też prowadzą ...
Kontynuuj czytanie »Wczorajszy mecz z amatorami z San Marino oraz wcześniejszy ze zdeterminowaną Ukrainą pokazały na co tak naprawdę stać naszych piłkarzy. Brak woli walki i paraliż umiejętności to główne problemy polskich zawodników. Szczególnie to pierwsze wyjątk ...
Kontynuuj czytanie »Od kilku tygodni wszyscy prowadzący działania reklamowe za pośrednictwem systemu Google AdWords posiadają na swoim koncie powiadomienie o wprowadzeniu możliwości rozpoczęcia działań w ramach kampanii rozszerzonych. Co dokładnie oznacza to rozszerzenie i czy faktycznie ...
Kontynuuj czytanie »Clever logo to sprytnie zaprojektowany logotyp, stworzony i skomponowany z pozornie niedopasowanych elementów graficznych, które razem tworzą spójną całość. Elementy te niemal dosłownie odzwierciedlają nazwę przedsięwzięcia. Idealnym ...
Kontynuuj czytanie »