Dzisiejszy wpis jest dość nietypowy gdyż chcemy się z Wami podzielić rewelacyjną kampanią reklamową jaką od kilku tygodni prowadzi PZU. Możliwe, że nikt z Was nie spodziewałby się niczego spektakularnego po PZU a tu… wielka niespodzianka.
W mediach tradycyjnych tj. prasa, telewizja możemy spotkać się z reklamami z kapitanem NOSTRESEM i jego kosmiczną załogą. Pierwsze spoty to reklamy tradycyjne – żaden z elementów nie zaskakuje, nie szokuje, w gruncie rzeczy nie przyciąga uwagi.
Przełomowym wydarzeniem w kampanii reklamowej PZU został popularny w ostatnich kilkunastu dniach Pan Zbyszek - agent PZU, którego klientem w reklamie jest kapitan NOSTRES. Pan Zbyszek jest wszędzie tam gdzie może go potrzebować jego klient. Zaoferuje najlepszą w danej chwili ofertę ponieważ to agent mocno pomocny.
Hitem ostatnich dni jest strona mocnopomocni.pl – znajduje się na niej prosta gra w której pierwszym krokiem jest wymyślenie prawdziwej lub fikcyjnej postaci. Później odpowiadamy na pytania „zadawane” przez pana Zbyszka i po kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu odpowiedziach otrzymujemy wynik. Sami próbowaliśmy kilka razy - wynik 2:2 (odgadnięte Michael Jackson oraz Pumba, nieodgadnięte Violetta Villas oraz Nemo - choć w tym ostatnim przypadku gra wskazała na „Twoja Rybka” więc remis ze wskazaniem na PZU).
Według ostatnich danych (dostępnych na stronie) agenci poprawnie odgadli ponad 3,3 mln postaci. Do znalezienia odpowiedzi potrzebowali średnio 16 pytań a łącznie zadali ich ponad 120 mln.
Średni czas spędzony na stronie to ponad 6 minut. Według przedstawicieli PZU główny cel został już osiągnięty. Wielu odbiorców dowiedziało się o tym, że agenci są bardzo pomocni. Gra, jak i cała kampania buduje pozytywny, nowoczesny wizerunek firmy, która do tej pory kojarzyła się dość archaicznie. Oczywiście całość wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią odsłonową na popularnych portalach.
Zostało nam jedynie pogratulować twórcom kampanii VML Poland (dawne Pride&Glory)
I zaprosić do gry :)