Szybki kontakt:
napisz do nas
lub zadzwoń 606 131 724
Napisz do nas
Masz pytanie? Napisz, czekamy na wiadomość od Ciebie!
imię, nazwisko *
adres e-mail *
telefon
treść wiadomości *
* - pola obowiązkowe


Blog

Kilka słów o SEO

Od momentu aktualizacji algorytmów Google, pozycjonerzy czekają na nowy ruch najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki, dopasowując własną strategię działania do obecnie panujących warunków.
To co na pewno się nie zmieniło to sama istota pozycjonowania (SEO to właśnie search engine optimization) - najważniejsze są linki prowadzące na witrynę – im ich więcej tym lepiej. Tu pojawia się pierwszy „zgryz”. Do tej pory pozycjonerzy na nowo powstałą witrynę kierowali całe tabuny linków, które od samego startu nadawały jej sporej mocy. Dzięki temu bez większego zaangażowania strona po paru tygodniach „wskakiwała” na top10 na pożądaną frazę.

Obecnie proces ten wygląda inaczej – ważna jest konstrukcja strony, jej (stale aktualizowana) zawartość oraz linki pochodzące z serwisów tematycznie zbliżonych do prowadzonej witryny. Dzięki temu mamy odpowiednią moc, która przekłada się na pozycje naszej strony w wynikach wyszukiwania.

Oczywiście pozycjonowanie to nie tylko konstrukcja strony, treść oraz wartościowe linki. Bardzo ważna jest regularność i systematyczność pracy nad witryną. Linki, które chcemy skierować na pozycjonowaną witrynę musimy w regularny sposób „kolekcjonować” aby Google nagle z dnia na dzień nie zanotowało wzrostu tzw. backlinków o np. 10 000 sztuk, ponieważ robot może uznać to za działania mające na celu oszukanie go. Lekarstwem na takie działanie pozycjonerów jest nałożenie filtra na konkretną frazę lub co gorsze bana na stronę (jeśli mamy wrażenie, że nasza witryna została ukarana to można to sprawdzić wpisując w Google site:www.nazwadomeny.pl – brak wyników może oznaczać nałożony ban).

Co daje odpowiednio prowadzone pozycjonowanie? Przede wszystkim ruch osób, które są potencjalnie zainteresowane tematyką, którą porusza odwiedzana witryna. Poszukujemy grafika komputerowego? Klikamy na jeden z pierwszych 5-10 linków. Szukamy konkretnego produktu, który w danej chwili jest nam potrzebny? Korzystamy z wyszukiwarki oraz serwisów aukcyjnych w celu znalezienia idealnie dopasowanej oferty.

Nie oznacza to, że każdy kto nas odwiedzi skorzysta z oferty przedstawionej na stronie. Jednak dzięki rosnącej liczbie odwiedzających mamy szansę trafić do znacznie szerszego grona odbiorców a co za tym idzie zdobyć nowe zamówienia. Jeśli otrzymujemy 5% zapytań w stosunku do liczby odwiedzających to znacznie więcej pracy będziemy mieć kiedy naszą witrynę odwiedza dziennie 1000 osób a nie 10.

Ponadto odpowiednio zbudowana, właściwie prowadzona oraz promowana strona świadczy o poziomie i jakości usług/produktów, które oferujemy klientowi końcowymi. Wielu internautów nieświadomie zwraca uwagę na estetykę oraz wygląd strony uzależniając podjęcie decyzji od tego czy dana witryna im się podoba czy też nie. Wyczerpująca ilość informacji oraz spójność z innymi materiałami reklamowymi firmy zdecydowanie wpływa na przyspieszenie procesu decyzyjnego klienta.

Pozycjonowanie to bardzo rozbudowana dziedzina, która wymaga zrozumienia i cierpliwości ze strony klienta oraz pracowitości i regularności ze strony pozycjonera/agencji. Wzajemne zrozumienie potrzeb i celów sformułowanych przed rozpoczęciem działań znacznie ułatwia współpracę i wpływa na obopólne zadowolenie z prowadzonych prac.

źródło grafiki: łeb2zero.com.pl
Komentuj:
nick: *
e-mail:
komentarz: *
* - pola obowiązkowe

Newsletter

Dołącz do odbiorców naszego biuletynu i nie przegap kolejnych wpisów!

do góry
Na skróty:
  • strony internetowe
  • pozycjonowanie stron www
  • copywriting
  • reklama w Google
  • grafika użytkowa
  • case study
Najnowsze projekty:
Projekt i wykonanie strony internetowej dla firmy EMKA z Mielca
Świeży i nowoczesny logotyp dla mieleckiej firmy EMKA. Mieszanka jasnych kolorów w połączeniu z literami M i K.
Realizacja projektów graficznych oraz druku wizytówek i ulotek dla mieleckiej firmy EMKA
Projekt i wykonanie strony internetowej dla Rzeszowskiej firmy ATOM - korepetycje i kursy z chemii
Projekt graficzny, wykonanie strony internetowej oraz tekstów dla rzeszowskiej firmy PRO-ART.
Projekt graficzny oraz przygotowanie do druku serii plakatów Feel good drinks
Projekt graficzny i realizacja folderu promocyjnego marki Corby.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej grafika komputerowego z Rzeszowa.
Projekt graficzny sklepu internetowego TradeSport oferującego markowe obuwie sportowe.
Projekt graficzny strony internetowej restauracji Zajazd Dworek z Mircza.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej Biura Projektowego Jan Dworzycki z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim.
Szybki kontakt:
606 131 724
Znajdź nas: