Szybki kontakt:
napisz do nas
lub zadzwoń 606 131 724
Napisz do nas
Masz pytanie? Napisz, czekamy na wiadomość od Ciebie!
imię, nazwisko *
adres e-mail *
telefon
treść wiadomości *
* - pola obowiązkowe


Blog

Dlaczego reklama w Google AdWords?

Co jest w niej takiego wyjątkowego?

Szeroko pojęty kryzys gospodarczy oraz coraz większa konkurencja zmuszają właścicieli firm do oszczędności. Ograniczają budżety na poszczególne działania co powoduje, że reklama zostaje zepchnięta na margines planowanych wydatków.

Skrupulatne rozdzielanie firmowych pieniędzy na konkretne działania reklamowe doprowadza do zminimalizowania zaangażowania w kampanie wizerunkowe oraz większe skupienie na efektywnych, wysoko mierzalnych kampaniach rozliczanych za efekt. Reklamodawcy chcą płacić za kompletne dane kontaktowe osób zainteresowanych ofertą, efektywny ruch na stronie internetowej a w końcu za nowych klientów.

Google AdWords spełnia powyższe warunki w 100%. System pozwala na skierowanie kampanii reklamowych dokładnie do tych osób które szukają informacji o naszych usługach. Jeśli odpowiednio skonfigurujemy kampanie będziemy mogli zawęzić grupę odbiorców do naprawdę zainteresowanych osób, które zobaczą reklamę w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiedniego zapytania w pasku przeglądarki.

 

Przykład:

W sytuacji gdy prowadzimy sklep z rowerami to na naszą stronę poprzez Google AdWords trafiają osoby zainteresowane właśnie tą tematyką.

 

Szereg możliwości jakie daje system Google AdWords pozwalają na ścisłe dopasowanie kampanii reklamowej do specyfiki danej branży. Możemy dopasować dokładny harmonogram wyświetlania reklam, wybrać regiony dla których chcemy wyświetlać reklamę, dobrać urządzenia z których w danej chwili korzysta internauta, dobrać odpowiednią dla naszej usługi grupę docelową czy określić różne stawki dla konkretnych słów kluczowych.

 

Przykład:

Wracając do przykładu sklepu rowerowego: załóżmy, że sprzęt najczęściej sprzedajemy amatorom aktywnego wypoczynku w wieku do 40 roku życia. Osoby te trafiają do sklepu stacjonarnego dzięki temu, że znaleźli ofertę w Internecie.

 

Dzięki takim informacjom możemy skuteczniej kierować działania reklamowe ponieważ już coś wiemy o naszych klientach. Im więcej informacji mamy tym skuteczniejsze działania możemy prowadzić.

Dlaczego Agencja pobiera prowizję za działania w darmowym systemie Google AdWords?

Na koszt klienta zlecającego działania w ramach Google AdWords składają się dwie składowe: koszt pobierany przez Google oraz prowizja Agencji. Opłata pobierana przez Google jest jasna i oczywista natomiast prowizja Agencji może wzbudzać wątpliwości.

Może wystarczy zapłacić jedynie za start kampanii a później już sama sobie poradzi? W gruncie rzeczy jest w tym trochę prawdy ponieważ kampania będzie działać. Jak? Jakoś. Czy wydawane pieniądze będą przynosić jakikolwiek efekt? Może będą jedynie kosztem? A może w ogóle przestaną działać ponieważ Google wprowadzi nowe zasady, które w jakikolwiek sposób ograniczą wyświetlanie się reklam? Na te pytania sami nie poznamy odpowiedzi.

Stąd właśnie wynika prowizja Agencji. Stały monitoring, kontrola działania kampanii reklamowych, bieżąca korekta, dopasowanie do wymagań Google, dopasowanie stawek grup reklamowych w celu utrzymania wysokich pozycji na liście reklam, stała optymalizacja, kontrola efektów oraz raportowanie – to obowiązki Agencji mające na celu utrzymanie odpowiednio wysokiej jakości prowadzonych działań.

Podsumowując Google AdWords to bardzo efektywna i relatywnie tania forma reklamy w Internecie. Przy odpowiednim zaangażowaniu Google AdWords może być doskonałym narzędziem, które szybko i skutecznie będzie dostarczać wartościowy ruch na stronę a tym samym osoby zainteresowane naszą ofertą.

Komentuj:
nick: *
e-mail:
komentarz: *
* - pola obowiązkowe

Newsletter

Dołącz do odbiorców naszego biuletynu i nie przegap kolejnych wpisów!

do góry
Na skróty:
  • strony internetowe
  • pozycjonowanie stron www
  • copywriting
  • reklama w Google
  • grafika użytkowa
  • case study
Najnowsze projekty:
Projekt i wykonanie strony internetowej dla firmy EMKA z Mielca
Świeży i nowoczesny logotyp dla mieleckiej firmy EMKA. Mieszanka jasnych kolorów w połączeniu z literami M i K.
Realizacja projektów graficznych oraz druku wizytówek i ulotek dla mieleckiej firmy EMKA
Projekt i wykonanie strony internetowej dla Rzeszowskiej firmy ATOM - korepetycje i kursy z chemii
Projekt graficzny, wykonanie strony internetowej oraz tekstów dla rzeszowskiej firmy PRO-ART.
Projekt graficzny oraz przygotowanie do druku serii plakatów Feel good drinks
Projekt graficzny i realizacja folderu promocyjnego marki Corby.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej grafika komputerowego z Rzeszowa.
Projekt graficzny sklepu internetowego TradeSport oferującego markowe obuwie sportowe.
Projekt graficzny strony internetowej restauracji Zajazd Dworek z Mircza.
Projekt graficzny oraz wykonanie strony internetowej Biura Projektowego Jan Dworzycki z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim.
Szybki kontakt:
606 131 724
Znajdź nas: